21 Aralık 2015 Pazartesi

Flormar Radiant Pink Skin Highlighter


HERKESE MERHABA!

Bugün çok severek kullandığım,keşke 3-4 tane daha alıp stok yapsaydım dediğim bir ürünü sizlere anlatacağım;  Flormar Radiant Pink Skin Highlighter
Bu ürün Flormar'ın geçen yaz çıkardığı Flormar "Pin Up" koleksiyonuna ait bir ürün.Rengi Benefit'in High Beam'i ile aynı renk.Yapısı oldukça kremsi.

İçerisinde kesinlikle sim yok,gayet hoş bir parlaklığa sahip.Cilt ürünü emdiğinde cildiniz pembemsi bir aydınlığa kavuşuyor. Ben bu ürünü BB kremlerimden önce sürüyorum.Cildimi gerçekten çok aydınlık,parlak ve sağlıklı gösteriyor.

Spf 15 olması da iyi bir avantaj.Ambalajı gerçekten çok şirin.Aslında bu koleksiyonun  tüm ürünlerinin ambalajları çok şirin.Ben çok severek kullanıyorum,keşke yeniden bu ürün çıksa.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder