24 Aralık 2015 Perşembe

Maybelline Master Precise Eyeliner


Merhaba.Bugün çok severek kullandığım,fiyatı gayet uygun olan bir eyeliner tavsiyesinde bulunacağım.

Eyelinerın inceliği yaklaşık olarak 0.04 mm.inceliğinde.Gerçekten çok yumuşak ve çok pratik. Şahsen ben eyeliner çekmeyi bu kalemle becerebildim.Eyelinerı tek hamlede çekmenizi kolaylaştırıyor. Fiyatı da bana göre gayet uygun.


Ürünü gerçekten çok seviyorum ama tek bir kötü yanı var. 2-3 saat sonra renk solgunlaşıyor.Ve rengi yavaş yavaş grileşiyor. Bazen gözkapağıma bulaşma yapıyor.Eğer benimki gibi yağlı bir gözkapağınız varsa eminim sizin de yapacaktır.Fakat baz kullanarak kalıcılığını arttırabilirsiniz. 



Ürünün fiyatı 20 TL fakat indirimde 10 TL'ye alabilirsiniz.Bence denemeye değer,ben gayet memnunum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder