26 Mart 2016 Cumartesi

ESSENCE DUDAK KALEMLERİ

Bu popüler dudak kalemlerini duyamayan,görmeyen,bilmeyen kaldı mı? Sağır sultan bile duymuştur:)


Hiç bir zaman dudaklarımı sürdüğüm her ruj öncesi dudak kalemleriyle çerçeveleyen bir insan olmadım. Bana göre çok gereksiz geliyordu çünkü,aslında hala biraz öyle. Daha sonra okuduğum bir kaç blog veya izlediğim birkaç videoda bu dudak kalemlerinin çok meşhur ve ucuz olduğunu gördüm. Bende Gratis'e girip bu dudak kalemlerinden birkaç tane aldım. Eve gelip denediğimde ise gerçekten bayıldım. Dudaklarınıza lipbalm sürün daha sonra da bu dudak kalemlerinden. Aynı ruj gibi duruyor. Hatta rujdan da daha güzel duruyor.  Daha sonra gidip yeni çeşitlerini aldım. Tabi biraz zor bulunuyor,çünkü oldukça popülerler. Alan tekrardan alıyor,kapış kapış alıyor! :) 



Aşırı yumuşak yapıları var,dudakta resmen kayıyorlar. Renk pigmentleri çok güzel. Bildiğiniz ruj gibi.Örtücükleri mükemmel. Kalıcılıkları da öyle! Sabah 10 da evden çıktım,saat 13:00 da eve geldiğimde hala dudaklarımdaydı. Bu kadar uygun fiyata,bu kadar kalite harika doğrusu. Benim favori renklerim ise Red Blush ve Satin Mauve. Özellikle Satin Mauve mükemmel bir renk. O kadar doğal ki her renk kıyafetle,her türlü makyajla çok yakışıyor.

3,75 Tl gib komik bir fiyatı var :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder