21 Nisan 2016 Perşembe

Essence All About Matte Transparan Pudra


Herkese Merhaba!
Essence markasını gerçekten çok seviyorum. Gerek koleksiyon ürünleri,gerekte devamlı kalıcı ürünlerini beğenerek kullanıyorum. Bu pudra o kadar övülüyordu ki,en sonunda almaya karar verdim. Bir çok Gratis'te yoktu fakat en sonunda aranan kan bulundu :) 
Benim cildim karma olduğu için T bölgem BB krem ya da fondöten sürdükten 1 saat sonra hemen parlamaya başlıyor. Ve bu görüntüden  gerçekten nefret ediyorum. Bir sürü pudram olmasına rağmen pudra konusunda sanırım doyumsuzum.
Pudranın ambalajı gerçekten fiyatına göre kaliteli. Çantaya atıp çıkmalık. Öyle herhangi bir kırılma,çatlama olmaz.Bembeyaz görüntüsü sizi korkutmasın. Yüzünüzde homojen bir şekilde dağılıyor ve hepimizin korktuğu "cakey face" görüntüsü vermiyor. Mat bir bitişi var.  Gün içerisinde tazelemeniz gerekiyor. Çünkü bana göre kalıcılığı 3-4 saat. Eğer dışarda uzun bir süre kalacaksanız yanınızda taşımanız gerekiyor. 
Dikkat etmeniz gereken şey ise pudrayı çok fazla kaçırmamanız. Çünkü gerçekten yüze eşit dağıtmazsanız yüzünüzde kusma yapabiliyor. Bu da kötü bir görüntü sağlıyor.


Gerçekten fiyatına göre çok güzel bir ürün. Nars'ın Crystal transparan pudrasına muadil olarak gösteriliyordu. Fakat aldıktan sonra baktım, Nars'ın pudrası daha ışıltılı. 
Ürün tam 8 gr. Nars'ın pudrası da 9 gr. Nars 180 TL,bu pudra ise 11 TL. Eğer Nars'a bu kadar fazla para vermek istemiyorsanız bunu kesinlikle tavsiye ederim. Fırçayla da güzel duruyor fakat gözaltlarınıza dağıttığınız ıslak nemli süngerinizle dağıtınca daha bir hoş oluyor. 
İyi günlerde sağlıkla kalın.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder