24 Nisan 2016 Pazar

MAYBELLINE DREAM FRESH BB KREM YORUMLARIM

Yeniden merhaba! Bugünkü konuğumuz Maybelline markasının Dream Fresh BB kremi. Bu BB krem yabancı vlogger ve bloggerlar tarafında oldukça popüler. Benim de BB krem ihtiyacım olduğundan alıp denemek istedim. Yaklaşık 1.5 haftadır yorumlarımı paylaşabilmek için kullanıyorum.

Bu bahar aylarında fondöten kullanmak hepimiz için bir dert. Terden akıyor,ağırlık yapıyor. Ama kendimiz bir tık daha iyi hissetmek istediğimiz zamanlar BB kremler imdadımıza yetişiyor.Krem, makyajlı görünüm olmadan 8 özellik vadediyor;
  • Doğal ışıltı kazandırır.
  • Cilt tonuna uyum sağlar.
  • Spf 30 ile güneşten korur.
  • Gün boyu nemlendirir.
  • Cilt kusurlarını kapatır.
  • Yağ içermez.
  • Gözle görülür bir pürüzlük sağlar.
  • Taze bir görünüm sağlar.
Mat değil,parlak bitişli. Hatta bu yüzden Mac Face&Body'e benzetiliyor. Bu yüzden yağlı bir cildiniz varsa muhakkak pudra kullanmanızda fayda var. Öbür türlü cildiniz fazla parlayıp kötü yağlı bir görünüş olabilir. Oldukça akışkan bir yapısı var. Hatta bazen sürerken sanki elimden kayıp gidecekmişim gibi hissediyorum.
Ürün vidalı kapaklı bir tüpün içerisinde. Ben bu tür ten ürünlerini sevmiyorum. Hem hijyenik değil hem de elime bazen fazla geliyor ve ürüne yazık oluyor. Bunun yerine pompalı tüpte yapsalar ne kadar güzel olur. Ürünün gerçekten cilde doğal bir ışıltı ve canlılık kazandırdığını düşünüyorum. Fakat kapatıcılık konusunda vaatlerini yerine getiremediğini düşünüyorum. Evet,cilde bir ışıltı kazandırıyor,nemlendiriyor ama hepsi bu kadar. Hiç bir şekilde yüzümdeki sivilceleri,pürüzleri kapatmadı. 


Bazılarında yüzlerinde sivilce çıkarmış. Ama ben hiç öyle bir sorun yaşamadım. Cildim karma,T bölgem yağlı ama pudrayla sabitliyorum ve parlama sorunu da ortadan kalkıyor. Belki çok yağlı ciltlerde çıkarmış olabilir. 
Kısacası ürün, çok hafif  kapatıcılık ,ışıltı ve tazelik kazandıran bir BB krem. Cildinize ağırlıkta yapmıyor. Bu sıcak bahar aylarında yüzünüze canlılık kazandırsın,fiyatıyla da cebimi  yakmasın derseniz tavsiye ederim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder