21 Nisan 2016 Perşembe

Maybelline The Falsies Push Up Drama


MERHABALAR!
Geçen günkü minik alışverişimin bir parçası olan Maybelline The Falsies Push Up Drama maskarayı sizlere anlatacağım. Gigi Hadid bu maskaranın yüz olduğu için birazcık kıskandım ve hemen aldım :) Şaka bir yana gerçekten çok güzel bir ambalajı var. Ben bunu çift taraflı sanıyordum ama değilmiş.  Plastik bir fırçası var. Şahsen plastik fırçalardan nefret ederim ama bu maskara bana kendini sevdirdi.
 1 haftadır makyajımın kahramanı oldu kendisi. Birazcık sıvı yapıda bir maskara,çok kısa kirpikler birbirine yapıştırır,topaklanma yapabilir. Ama ben böyle bir sorunla hiç karşılaşmadım. Bir arkadaşım da bunu almıştı ve kirpiklerini yapıştırdığını topaklanma yaptığını bu yüzden de artık kullanmayacağını söyledi.  Kirpikleri kesinlikle uzatıyor ama hacim veya kıvırma konusunda başarısız kaldı. Normalde Maybelline'in bütün maskaralarını denedim ve hepsini de çok beğenmiştim.

 Özellikle bir önceki yazımda  Black Drama'yı bulabilirsiniz. Onun verdiği hacim,kıvırma,uzatma etkisi çok güzeldi. ama bu maskara bir diğer önceki maskaraların eline su dökemez :) Ama yine de güzel. Keşke Maybelline bu masarayı getireceğine bir başka güze ürününü getirseymiş. Age Rewind kapatıcıyı mesela :) Yine de çok kötü bir maskara değil. 
Fiyatı 17,90 TL
Sağlıkla kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder