24 Nisan 2016 Pazar

Wet n Wild - Pearlescent Pink Allık

Wet'n Wild ülkemize Gratis sayesinde geldi. İyiki de geldi. Çok kaliteli ve uygun fiyatlı ürünler var. Özellikle rujları ve farları çok popüler. Comfort Zon ve Sweet As Candy en sevdiklerim. Bu markanın bu kadar güzel ürünleri olunca bir de allıklarını denemek istedim.


En popüler olan Pearlescent Pink allığını almak istedim. Bu arada bu allık Nars Orgasm allığa muadil olarak gösteriliyor. Ben de merak edip ertesi gün Nars Orgasm allığa baktım fakat pek bir benzerlik göremedim. Nars, daha simli ve biraz daha pembe duruyor. Pearlescent Pink yanakta çok doğal duruyor. Aslında Nars Orgasm değil de The Balm Hot Mama'ya muadil gösterilebilir Özellikle bahar ayları için çok uygun. Ürün oldukça pigmentli. Azıcık fırçanıza dokundurunca oldukça fazla ürün geliyor. İçerisinde çok hafif ışıltılar var ama kesinlikle rahatsız etmiyor. Günlük kullanım için ideal dozda. Verdiği taltı pembe rengini seviyorum.
Ürün içerisinde minik bir fırça ile satılıyor. Ama ben bu fırçayı hiç kullanmadım. Kendi allık fırçalarımla uyguluyorum. 



Yapısı yumuşak fakat biraz fazla tozutuyor. Allıktaki ışıltılar biraz büyük gibi dursa dayanakta o görünüm kayboluyor. Hani Pamuk Prenses'in o meşhur pespembe yanakları varya. Onlar gibi yapıyor yanaklarınızı :))
Diğer Wet'n Wild ürünleri gibi ambalaj sıkıntısı var. Her an kırılacak çatlayacak gibi geliyor. Bu yüzden çantama atamıyorum,yanıma çok sık alamıyorum. Dikkatli kullanmaya çalışıyorum. 

Benim bu ürünle alakalı söylemek istediklerim bu kadar. Eğer uygun fiyatlı bir allık arıyorsanız bir bakın derim :)
Fiyatı 12,99 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder