15 Mayıs 2016 Pazar

ESSENCE NUDE FAR PALETİ

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba! Uzun bir ara vermek zorunda kaldım çünkü okul iş hayatı malum,çok yorucu oluyor. Bugünkü konumuz Essence Nude Far Paleti.
essence

Beni az da olsa takip ediyorsanız,makyajda en sevdiğim şeylerden biri de farlar olduğunu biliyorsunuzdur. Aynı fardan tam 5 tane olsun,hayır bunlar aynı renk değil diyorum :) Gerçekten çok seviyorum göz makyajını. Bugün de pratik ve uygun fiyatlı bir paletten bahsetmek istiyorum. Essence'in birkaç ay önce aldığım Nude Far Paleti. Öyle kullanışlı ki elim başka palete gitmiyor :) Uzun zamandır far paletlerime yenilerini eklemek istiyordum. İyikide almışım bu minnak paleti :)

Paletteki renkler genelde pembe ve gül kurusu tonlarında. Özellikle paletteki 6.renge bayıldım. 4. rengi tüm göz kapağınıza uygulayıp 6.rengi de gözlerinizin dışına uyguladığınızda,paletteki 1.rengi de kaş altlarınıza ve göz pınarlarınıza uyguladığınızda ENFES BİR GÖZ MAKYAJI ortaya çıkıyor :)

Günlük kullanıma uygun. Fardaki renkler birbirine çok benziyor. Zaten pembesever biri olarak bu da çok hoşuma gitti. Palete baktığınızda farlar sedefli ışıltılı gibi dursa da gözünüze sürdüğünüzde öyle durmuyor. Zaten ışıltılı olan her şeyi çok seviyorum makyajda :) 

Kalıcılığı ile ilgili bir şey söylemek gerekirse, ben göz bazı olmadan kullanıyorum ve gün sonunda da hala gözümde oluyor farlar. Kalıcılığı gerçekten başarılı. Eğer daha yoğun ve metalik bir renk isterseniz fırçanızı ıslatarak kullanabilirsiniz. Özellikle paletteki 5. rengi fırçamla ıslatıp gözüme uyguladığımda bir çok pahalı farlardan daha güzel durduğunu gözlemledim. 

Palet,taşınabilir boyutta. Yani makyaj çantanızda rahatça taşıyabilirsiniz. Ya da birkaç günlük kısa seyehatlarda size eşlik edebilir. 




Ürünü Gratis'lerde bulabilirsiniz. 14,99 TL'lik bir fiyatı var. Fiyatına göre ÇOOOOOOKK kullanışlı bir palet. Tavsiye ederim :)

BAKIMLI KALIN...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder