26 Haziran 2016 Pazar

WATSONS BİRA ÖZLÜ SAÇ MASKESİ/BEER MASK




Watsons'ın kendi saç maskelerini,vücut peelinglerini,lipbalmlarını severek kullanıyorum. Bugün size bahsetmek istediğim ürün ise Watsons'ın Bira Özlü Saç Bakım Maskesi.
Ürün ince telli saçlar için olduğunu ve hacim vermeyi vadediyor.  Ürün tamı tamına 500 ML! Geçen Aralık ayında yılbaşı indiriminde aldım,Temmuza ayına giriyoruz ve hala içinde bol miktarda var. Üstelik haftada 2 kere saçlarıma uygulamama rağmen. Devasa boyutta bir ürün,kolay kolay bitmiyor,evladiyelik. Yoğun miktarda bir ürün,jel gibi düşünebilirsiniz. İnci beyazı renge sahip. Ve kesinlikle bira kokmuyor. Daha çok çiçeğimsi bir kokusu var. Bu yönüyle de çok sevdim açıkçası.

Ben saçlarımı şampuanlayıp,saç kremimi uçlara uygulayıp 5 dakika bekleyip duruladıktan sonra bu ürünü saçlarıma uyguluyorum ve 5-10 dakika bekliyorum. Ardından durulaması biraz zor olsa da saçlarımı duruluyorum. Yaklaşık 6 aydır kullandığım için bu kadar rahat konuşabiliyorum;Saçlarımı gerçekten yumuşacık yapıyor. Normalde kıvırcık olan saçlarımı daha da kıvır kıvır yapıyor. Saçlarımın parlaklığını arttırdı ve daha da sağlıklı bir forma soktu. Normalde saçlarım çabuk dolaşır ve rahat açılmaz ama bu ürünü kullandığımdan beri saçlarım daha az dolaşıyor. Bu nedenle de daha az yolunuyor tararken :)

Ben beğendim tabikide bir çok saç çeşidi var ve hepsi de kullanıpta beğenecek diye kesin bir şey yok. Dediğim gibi yılbaşı indiriminden 12 TL'ye almıştım 1 alana 2.si yarı fiyatına diye bir kampanya vardı ama ben kullanıpta beğenmezsem diye düşünüp almadım ikinicisini.

Ürün Watsons'larda satılıyor.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder