17 Temmuz 2016 Pazar

ESSENCE SILKY TOUCH ALLIK/BLUSH


MERHABA!
Aslında vatanımın yaşadığı olaylar yüzünden sıkıntılar içindeyim. Hepimiz böyleyiz. Canım hiç bir şey yapmak istemiyor.. Allah bir daha böyle şeyler yaşatmasın. Vatanımız güzel şeyler görsün.. 

Birazcık kafa dağıtmak için blogda yazı yazayım dedim. Uzun zamandır kullandığım ve memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Essence markasnın Silky Touch allıkları...

Allık gayet klasik,şeffaf plastik ambalajda süssüz bir şekilde karşımıza çıkıyor. Ambalajı bana göre Wet'n Wild markasının allıklarından daha sağlam. En azından çantanızda ya da bavulunuzda kırılmaz,kolay kolay zarar gelmez.  Kolay kolay tozlanma ve topaklanma yapmıyor,Heidi yanakları etkisi yaratıyor yüzünüzde. Tatlı mı tatlı :)

Kalıcılığı da gayet tatmin ediyor beni,3-4 saat yüzümde kalıyor. Ama ben yanımda alıp,birkaç saat sonra tazelemeyi tercih ediyorum. Bronzer  kullanmak istemediğiniz günlerde,hafif makyaj yapmak istediğinizde yüzünüzün soluk gözükmesini istemediğinizde bu allık işinize çok yarayacaktır ;)

Sağlıkla kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder