16 Ağustos 2016 Salı

MAYBELLINE THE BLUSHED NUDES PALET


Merhaba! Bugün uzun zamandır yabancı vlogger ve bloggerlardan gördüğümüz,hafifte kıskandığımız ülkemize gelmesini beklediğimiz Maybelline markasının yeni çıkan The Blushed Nudes far paletini anlatacağım.
Maybelline The Blushed Nudes Far Paleti

Ben biraz daha büyük bir palet sanıyordum fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla. Ama daha küçük olması beni şaşırttı doğrusu. Ambalajı çok şirin. Tatlı bir rengi var. Bu da beni kendine çeken bir özellik diyebilirim.

Paletin içinde bir tarafı süngerli,bir tarafı da fırça olan çift taraflı aplikatör çıkıyor.  Farların yapısı ışıltılı bazı farlar da sedefli. Her zaman söylediğim gibi yaz-kış sedefli,ışıltılı farları daha çok seviyorum. Gözlerinizi ışıl ışıl yapıyor :)



En çok üstten en sondaki,alttan da en baştaki ve sondan bir önceki farı çok beğendiğimi söyleyebilirim. Birkaç gündür yaz makyajımı bu paletle yaptım,size daha iyi yorumlayabilmek için. Bir gün farları baz kullanmadan ,bir günde baz kullanarak sürdüm. Tabiki de baz kullanmak her zaman daha güzel sonuçlar almanızı sağlıyor. Ama ben bazsız da beğendim.Mat makyaj çok sevmeyeler için ideal bir palet olabilir. 
İlk 2 açık renkli farların pigmentasyonunu hiç beğenmedim. Varlıkları yok gibi. Daha çok koyu renkteki farların pigmentasyonu fazla.  İlk sıradaki farları incelemeye ne dersiniz?

Öncelikle dediğim gibi ilk birinci farın pigmentasyonunu pek sevemedim. Tebeşir gibi kıvamı var ve fazla kalıcı değil. Göz pınarlarmı ve kaş altlarımı aydınlatmada kullanıyorum. İkinci far da aynı şekilde pigmentasyonunu beğenemedim. Genellikle göz pınarlarımı aydınlatıyorum. Bazen de allık fırçamla bu farı aydınlatıcı gibi yüzüme uyguluyorum. Denemelisiniz ;) Üçüncü sıradaki far ise gri tonlu bej rengi. İlk iki fardan daha çok beğendim. Dördüncü far ise açık renk pembe. Gözümde bu kadar yoğun bir pembe rengi sevmediğim içinnnn ben bu ürünü allık olarak kullanıyorum ve bayıldımm :) Eğer siz de benim gibi bu tür pembelerle göz makyajı yapmayı sevmiyorsanız pembe farınızı allık olarak kullanın. İnanın kalıcı oluyor. Beşinci renk ise, güzel bir gülkurusu rengi. Katlanma bölgesinde çok hoş duruyor. Üst sıradaki en son renk ise sıcak alt tonlu kahverengi. Katlanma bölgesine bu farı sürüp ardından tüm göz kapağınıza beşinci farı sürerseniz ve güzelce karıştırırsanız inanılmaz güzel gece makyajı elde edersiniz. 



Gelelim alttaki farlara;
Üstteki farlara göre daha koyu ve pigmentasyon açısından daha yoğun farlarla karşılaşıyoruz. İlk renk benim bu paletteki favori rengim. Çok güzel bir rose-gold. Bu renkler geçen yazdan beri moda. İkinci renk ise koyu renk kahve. Kirpik diplerimi belirginleştirme için kullanıyorum. Yalnız pigmentasyonu bu paletteki bütün farlardan daha düşük. Rengini ikinci uygulamada veriyor. Üçüncü renk,kahverengi-bej karışımı. Dördüncü renk ise kahve ve füme karışımı bir renk. Mat bir yapısı var. Beşinci renk ise benim paletteki ikinci favori rengim. Rengi çok tatlı ve göz kapaklarında hoş duruyor. Sedefli bir gülkurusu-pembe karışımı bir renk. Göz kapaklarında çok güzel duruyor.  Son renk ise koyu bir kahverengi. Kirpik diplerimi belirginleştirmede ve gölge yapmada kullanıyorum.
Bazı vloggerlar Urban Decay Naked 3 palete dupe yani muadil olarak gösteriyor. Açıkçası,sevip sevemediğime tam karar veremedm. Şu an hala deneme aşamasındayım. Farların yapısı bana nedense fazla kuru geldi. Islatıpta kullanmak daha mantıklı geliyor. Yine de fiyat-performans açısından güzel. Farlar birazcık tozutuyor ama 90 TL'lik The Balm farları veya 180 TL'lik Urban Decay farlarda tozutuyor..



          Bir sonraki yazımda görüşürüz. Bu arada Instagramda "yagmurlamakyaj" sizin için harika bir çekiliş düzenliyorum,katılmayı unutmayın :)

1 yorum: