9 Ağustos 2016 Salı

THE BALM-MARY LOU MANIZER



YENİDEN MERHABA!
Bugünkü konuğumuz uzun zamandır yazmak istediğim ve daha yeni vakit bulduğum,beğenerek kullandığım The Balm markasının çoook konuşulanMary Lou Manizer aydınlatıcısı.
Aydınaltıcı kavramı 2 sene önceye kadar neredeyse pek yoktu. Yeni yeni geçen yaz trend olmuştu ve çoğu kişi kadar ben de bayılmıştım bu trende. Şimdi ise günlük makyajımızda olmazsa olmazımız. Aydınlatıcı kullamayınca yüzümüz soluk ve cansız gibi geliyor değil mi? Zaten aydınlatıcının amacı da bu; daha canlı,ışıltılı ve sağlıklı gözüken bir cilt!

Bir çok blogger ve vlogger Mary'ciğimizin beyaz ve buğday tenliler için daha uygun olduğunu söylüyor. Fakat ben esmer tenliyim ve esmer tenlilere de çok yakıştırıyorum. Özellikle yazın bronzlaşınca daha da güzel oluyor.

Gelelim Mary'ciğimizin kullanım amaçlarına;


*Aydınlık gözler için isterseniz göz farı olarakta kullanabilirsiniz. 
                   *Makyajınızı tamamladıktan sonra göz pınarlarınıza ve kaş altlarınıza kullanabilirsiniz. Göz pınarlarınıza uygularsanız,gözleriniz daha büyük ve canlı gözükecektir.
*Ve tabikide aydınlatıcı olarak, elmacık kemikleriniz üzerine,alnınızın ortasına,burnunuzun ucuna ve çenenize uygulayabilirsiniz. Cildiniz anında daha canlı daha ışıltılı ve sağlıklı gözükecektir! :)

Evladiyelik olarak 8,5 gr. ile uzun bir süre idare ediyor. O kadar aydınlatıcı denememe rağmen yine elim hep Mary'ciğime gidiyor :) Yalnız dikkat edin, yüzünüze bol bol sürmeyin. Çünkü zaten pigmantasyonu çok fazla,o an elinizin ayarı kaçarsa bol bol simli bir görüntüyle komik bir duruma düşebilirsiniz. Bu yüzden ben bu ürünü sadece elmacık kemiklerimin üzerine,kaş altlarıma,göz pınarlarıma ve birazcık olsa da burnumun ucuna uyguluyorum. Alnıma ve çeneme uygulamayı sevmiyorum. Böyle yapınca,bana daha doğal geliyor. Tabikide tercih sizin.



Bu ürün aydınlatıcı favorim ve kesinlikle tavsiye ediyorum. The Balm markasını Gratis'lerde bulabilirsiniz. Fiyatı da bayramlarda özel günlerde %50 indirimle daha uygun oluyor.

Bakımlı günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder