11 Ağustos 2016 Perşembe

WET N WILD-COMFORT ZONE PALET


Bugün sizlere Wet n Wild markasının çok konuşulan, çok popüler olan Comfort Zone paletini anlatmak istiyorum. Bu paleti bloguna koymayan blogger olmuyormuş :)) Şaka bir yana tatilde de yanıma bir tek bu paleti aldım. Benim için olmazsa olmaz bir palet. Renkleri,sürümü,farların yumuşaklığı tam benlik..

Anneler Günü indiriminde 12,90 TL'ye almıştım. Aldıktan sonra da her makyajımda muhakkak kullanıyorum. Tek kötü yanı sanırım ambalajı. Plastik bir ambalajı var ve kolay kırılabilir. O yüzden seyehatlarda ve çantanıza atmak isterseniz dikkatli olmanız gerekiyor. Paletin içinde tam 8 tane far var. 8 far da ışıltılı.Ama bu benim için çok iyi bir özellik çünkü ben tam bir ışıltılı far bağımlısıyım. 
Ayrıca bu far paletinde MAC farların çoğunun muadilini bulabilirsiniz. Bu özelliğini duyduktan sonra daha da çok sevmeye başladım bu paleti. Örneğin;
En üst baştaki Browbone rengi MAC-Dazzlelight rengine,yanındaki MAC-Vex,Crease yazan kahverengi tonlu far MAC-GO, altındaki bordoya çalan Definer rengi ise MAC-SMUT, yanındaki mavimsi kahveye çalan yanardönerli renk ise MAC-CLUB farın muadili!
 Bende çoğu kişi gibi en alttaki son renk için aldım. Yanardönerli mavi ve kahverengimsi-kızılımsı tona dönüşüyor. MAC'in farlarına topluca bu akdar para vereceğinize,20 TL'ye bir palet alıp hepsinin muadillerini bulabilirsiniz.




Farların pigmentasyonuna gerçekten BAYILDIM! Yumuşacık,bol pigmantasyonlu üstelik tozutmuyor!Bu paltte sanırım sevmediğim bir şey yok! Farların nerelerde kullanılması gerektiğini üzerine yazmışlar. Böylelikle de makyaja yeni başlayanlar için kolaylık sağlamaya çalışmışlar.  Hatta paletin arkasında, yumuşak bakışlar,dramatik bakışlar,romantik bakışlar ve vahşi bakışlar diye far renklerinin nasıl kullanılacağını göstermişler. 
O zaman tek tek renkleri inceleyelim mi? ;
Sol baştan ilk rengimiz Browbone rengi harika bir şampanya rengi. Aydınlatıcı olarak,göz pınarlarınızı aydınlatmak amacıyla kullanabilirsiniz.
Sol baştan ikinci rengimiz ise Eyelid yani gözkapağına uugulayabileceğimiz somon alt tonlu bir renk. Bu yaz bu tarz rose-gold renkler moda. Ben bu rengi göz kapaklarma tamamen uygulayıp eyeliner çekmeyi ve bol maskara sürmeyi çok seviyorum.
Soldan üçüncü rengimiz ise Crease rengi olan bol ışıltılı kahverengi. Günlük-gece makyajları için yaz-kış ideal. En çok bu renk sanırım ilk başta dibini görecek.
Soldan en son renk ise Definer rengi ise koyu bordoya çalan içinde kızıllık ve bol acı kahvelik barındıran bir renk.Paletteki favori renklerimden biri!

Sağ taraftan aşağıya ise,ilk bizi kemik rengi olan Browbone far karşılıyor. Neredeyse kaş altlarımı her gün bu renk ile aydınlatıyorum. En pahali açık renk farlara 1000 basar!
Diğer altındaki renk ise fıstık yeşili rengi. Bu rengi hiç kullanmamıştım,açıkçası kullanmaya biraz korkuyorum. Ama çok yakında kahverengi bir farla karıştırıp kullanmayı deneyeceğim. Yorumlarımı size de iletirim.
Diğer altındaki renk ise kopkoyu zeytin yeşili.İçinde büyük simler bulunduruyor. Crease bölgesine uygulanılıyormuş. Bu rengi de çok sevdim.
Ve en son renk sanırım HEPİMİZİN PALETİ ALMA SEBEBİMİZ!  Işıkla renk değiştiren,yanarlı dönerli efsane renk. Farklı yönlerden bakıldığında bazen mavi,bazen kızıl,bazen de yeşilimsi renk oluyor.  Benimde bu paleti alma sebebim şahsen bu rengi denemekti. Fakat zamanla kullanarak bütün renkleri çok çok sevdim ve günlük makyajımda kullanmaya başladım.
Daha önce bu paleti almadığıma pişman oldum,çok sevdim. Siz de alırsanız bir şey kaybetmezsiniz. Normalde 22,90 TL fakat indirimde 12,90 TL'ye aldım. Fiyat-kalite performansını değerlendirirsek bir çok pahalı paletlerdeki farlara 1000 basar!

Hoşçakalın....



1 yorum:

  1. Merhabalar^^
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Bloğunuzu takipteyim, siz de takip ederseniz memnun olurum :)

    vintagenmakeup.blogspot.com

    Sevgiler,
    EK

    YanıtlaSil