1 Ekim 2016 Cumartesi

BENEFIT CHACHA TINT BALM


BENEFIT CHACHA TINT ÇOK AMAÇLI BALM




Benefit ürünlerinin gerek kalitesi,gerek ambalajının şirinliğiyle benim gibi çok seven var mı?Bugün sizlere çok sevdiğim,kullanmaya kıyamadığım bir ürünle tanıştıracağım. Hepiniz muhakkak dergilerde,bloglarda görmüşsünüzdür. Bakalım o kadar popüler olmasının nedeni neymiş?



Evet,rengi ilk başta sizi ürkütebilir. Turuncu bir rengi var.Eğer günlük hayatta ben nude'lardan vazgeçmem,çok çarpıcı renkler benlik değil diyorsanız size korkutucu gelmiş olabilir. Görünüşü de oje şişesi gibi duruyor,hatta fırçası da. 
Bu ürün 2'si 1 arada kullanılabiliyor. Yani hem dudaklarınızda hem de yanaklarınızda kullanabilirsiniz. Bir de onları bu kadar meşhur eden bir özelliği de var o da "Gün boyu kalıcı olmaları". Üstelik patlak bir renk vermiyor,doğal bir görüntüden uzaklaşmıyorsunuz.

Peki nasıl uygulayabilirsiniz?

Yanaklarınıza ürünün kendi fırçasıyla birkaç darbede ürün alıyorsunuz ve parmaklarınızla ya da stippling fırçanızla ürün sabitlemeden dağıtıyorsunuz. Bu aşamada hızlı olmalısınız çünkü ürün çok çabuk sabitleniyor. Ben genelde parmaklarımla uyguluyorum,daha doğal durduğunu gözlemledim. Aynı şekilde ürünün fırçasıyla dudaklarınıza sürüp parmaklarınızla dağıtıtabiliyorsunuz. Ve sonuç: Tüm gün çıkmayan ruj ve allık! 


Ben şahsen bu ürünü kışın uygulamayı sevmiyorum Kışın daha çok koyu renk veya nude ruj uygulamayı seviyorum. Ama yaz için hem dudakta hem de yanakta ideal. Dudaklara uygulamadan önce lipbalm sürüyorum,birazcık bekletip peçeteyle siliyorum. Çünkü bu ürün ufacıkta olsa dudaklarımı kurutuyor. Ama gözünüz korkmasın,lipbalmla çözülecek bir problem :) Cilde çok tatlı bir renk veriyor. Ürünün içeriği temiz,paraben yok. Bu da benim için artı bir özellik oldu. 



Fiyatı 110 TL ile birlikte ürünü Sephora'lardan alabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder