2 Ekim 2016 Pazar

ESSENCE SUN CLUB MATT BRONZER


MUTLU PAZARLAR!

Yazın bittiği bu günlerde sonbahar mevsimine hazırlanıyorum. Tabikide bu yaz en çok kullandığım ve en sevdiğim ürünleri sizinle paylaşmak için bir liste yaptım. Bunlardan biri de : Essence markasının Sun Club Matt Bronzer'ı.

Tabikide yazın vazgeçemedim ama bu kışında kontür ve bronzer kullanmayacağım demek değil. Ben kışın da yüzüme sıcaklık katmak için bronzer uyguluyorum. Bu ürünü de uygulayacağım.  
Öncelikle ürünün plastik bir ambalajı var. Ama bu sizi yanıltmasın,ambalajı gayet sağlam. Bir seyehate gitseniz,sizi yarı yolda bırakmaz. 15 gr. lık evladiyeliiiik bir ürün var içinde. Kontürleme işlemi için oldukça başarılı buluyorum. İsminden de anlaşıldığı gibi mat yapıda. Kalıcılığını da gün içinde gayet yeterli buluyorum.Elmacık kemiklerimin altına,şakaklarıma,bazen burnuma,dudak altıma ve çene bölgeme uyguluyorum. Beni ürün gerçekten tatmin etti. Yapay durmuyor,gayet doğal bir şekilde duruyor. Cildimde dalga dalga durmuyor. 


Fiyatı 15 TL gibi bir civarı var. Denemediyseniz ve uygun fiyatlı bir bronzera ihtiyacınız varsa bir bakın derim,tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder