23 Ekim 2016 Pazar

LOREAL LUMİ MAGIQUE AYDINLATICI KALEM


MERHABALAR!
Bugünkü konuğum Loreal markasının Lumi Magique aydınlatıcı kalemi.Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki; bu tür ürünler adı üzerinde aydınlatıcı,yani aydınlatmak için tasarlanmış ürünler. Yani kapatıcılığı az,hatta hiç yok! Bir taşla iki kuş vurayım,kapatsın hem de aydınlatsın diye alırsanız,hayal kırıklığına uğrarsınız. Mor halkaları kapatmıyor. Sadece kapatıcıdan sonra göz altlarıma ve yüzümün çeşitli yerlerine aydınlık versin diye uyguluyorum.

Rose gold rengindeki ambalajına bayıldım! Yapısı incecik ve kat kat uygulasanız dahi ağırlık yapmıyor. Ürünün alttan çevirmeli bir mekanizmaya sahip. Gerçekten cildime güzel bir aydınlık verdiğini düşünüyorum. Ama bu ürünün tek bir sorunu var. O da cildimi kuruttu. Evet,bir iki saatten sonra cildimi ciddi anlamda kuruttuğunu farkettim. Ama yine de hiçbir şey aydınlık ürünlerden vazgeçmemi sağlayamaz :)
Bu arada bu ürün YSL'in ürününün muadili olduğunu biliyor muydunuz? Görünüşleri bile resmen aynı! YSL 140 TL civarı, Loreal ise 40 TL. Artık gerisini siz düşünün :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder