1 Ekim 2016 Cumartesi

RIVAL DE LOOP NATURAL TOUCH CONCEALER


       Okul,stres,uykusuzluk,sınav haftası,çalışma temposu,yorgunluk,bol su tüketmemek derken göz altlarımız morarıyor. Çok fazla ten makyajını sevmiyorum fakat bazen yorgun olduğum o kadar belli oluyor ki gözaltlarımı kapatma ihtiyacı duyuyorum. Bu tür durumlarda da ince yapılı,likit yani sıvı yapılı ürünler arıyorum. Rival De Loop'un bu kapatıcısı ise tam istediğim gibi.

Öncelikle ürün Rossman'lerde satılıyor. Rival De Loop markası gayet bütçeli ve kaliteli ürünlerle meşhur. Bu kapatıcısı da gayet uygun fiyatlı yaklaşık 12 TL'ye satılıyor ama indirimlerde 7 TL gibi komik bir fiyata sahip olabilirsiniz. Ürün oldukça ince yapıda,çizgilere cildinizde çok durmazsa dolma yapmıyor. Homojen yapıda cildinizle bütünleşiyor ve ağırlık vermiyor. 

Kapatıcılığını gelirsek,orta diyebilirim. Kalıcılığı da birkaç saat dayanıyor. Muhakkak pudra ile sabitleme ihtiyacı duyuyorum. Böylelikle dağılma yapmıyor,akmıyor.Benim sevdiğim bir ürün oldu,ürünün fiyatına göre performansı çok güzel. Biterse tekrar alabilirim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder