1 Ekim 2016 Cumartesi

WETN WILD POSTER CHILD FAR PALETİ


Renkli haftasonları!


Haftasonunda içiniz kıpır kıpır edecek,rengarenk gökkuşağı gibi bir paletle içinizi açmak istiyorum :)
Wet n Wild markasını duymayan yoktur sanırım. Gratis'lerde satılıyor. Uygun fiyatlı far paletleri ve rujlarıyla meşhur. Ben de günlük hayatımda Wet n Wild ürünlerini severek kullanıyorum. Özellikle far paletleri çok ucuz ve kaliteli. Ben de koleksiyonuma bir tane daha eklemek istedim ve çılgın renklerden oluşan Poster Child isimli paleti aldım.



Bu paletten sonra Wet n Wild markasına yeniden aşık oldum. Farlardan bahsedecek olursam; farların yapısı yumuşacık,kolay sürülüyor. Pigmentasyonları bir sürü pahalı markanın farlarından bile daha başarılı. Paletin içinde toplam 8 adet far var ve bunların neredeyse çoğu ışıltılı. Genelde (sadece sol en alttaki renk haricinde) hepsi çılgın renkler :) Sarılar,pembeler,turkuazlar,yeşiller,maviler... Nasıl kullanalım ki bunlar her gün?

Paletin sol tarafı genelde pembe aırlıklı. Alttaki resimde swatchlarını görebilirsiniz:

Paletin sağ tarafı da genelde mavi ve yeşil tonlardan oluşuyor.


Ben en çok paletin sağ en alttaki mavi tonlarını çok sevdim. Günlük hayatta fazla kaçmadan mavi far uyguluyorum ve oldukça seviyorum. 
Ufak bir ipucu: Sağ en alttaki mavi farı eyeliner fırçasıyla eyeliner çekermiş gibi uygulayın. Mükemmel duruyor.
Farların kalıcılığı Comfort Zone paletteki gibi kalıcı değil. Sanırım çok renkli ve ışıltılı oldukları için. Far bazıyla kalıcılık,ve renk arttırılabilir. Farları eyeliner olarak ya da alt kirpik diplerinizi renklendirmek için kullanabilirsiniz. 


Renkli farlardan hoşlanıyorsanız,muhakkak bakmalısınız. Gratis'lerde 22 TL'ye indirim zamanı da 12,90 TL'ye satın alabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder