12 Haziran 2017 Pazartesi

THE PINK ELLYS LİKİT MAT RUJ İNCELEME-MOCHA


Merhabalar, Türkiye piyasasına daha çok yeni girmiş, fakat gerek ürünlerinin kalitesiyle gerekte ambalajlarının şirinliğiyle gönüllerimize taht kurmuş olan The Pink Ellys markasının Likit Mat Rujlarından Mocha rengiyle karşınızdayım.
Öncelikle mat ruj sevdalısı olarak seriye aşık olduğumu belirtmeliyim. Bende serinin birkaç rengi daha var. Mocha dışında  Truffle, Dark Red,Coffee, Candy renkleri bende olan renkler. Fakat en yakın zamanda Berry rengini de almak istiyorum. Gerçi şimdi diyeceksiniz ki, yaz geldi niye koyu ruju anlatıyorsun bize. Ama Mocha rengini o kadar çok sevdim ki, yaz-kış kullanacağım sanırım.
Öncelikle ruj çok güzel kokuyor. Vanilya mı desem çikolata mı desem. Ama dudaklarınıza sürdüğünüz zaman buram buram kokusu gelmiyor, hatta 2 dakika sonra o koku tamamen yok oluyor.
Likit mat rujlarda en sevmediğimiz özelliklerden biri, bir şey yiyip içtiğimiz zaman yavaş yavaş silinip dudağınızın ortasını da kabuk kabuk yapıp, bir daha tazelemeye çalıştığınızda ise tamamen kuruyup hiç pürüzsüz durmaması. Ben bu sıkıntıyı her daim yaşıyorum. Evet, her likit mat rujda bu sıkıntı maalesef var fakat bu rujda en azından kuruyup pütür pütür çıkma sorunu yok. O yüzden gün içinde istediğim kadar tazeleyebiliyorum ve bu durum da dudaklarımı kurutmuyor. Yağlı bir şey yediğinizde tabiki de ruj yavaştan yavaştan siliniyor. Bu her likit mat rujda böyle. Zaten mat rujlar yağlı makyaj temizleme sularıyla çıkmıyor mu?



 
Kalıcılığından çok memnun kaldım diyebilirim. Genelde serinin her rengi kalıcı. Öyle ki, bir şey yiyip içmeden dudağımda 5-6 saate kadar dayanabiliyor.
Mocha renginden olduğu gibi tam bir kahverengi. Fakat öyle alışık olduğumuz kahverengilerden değil, içerisinde morluk ve grilik barındıran kahverengi. Her türlü makyajla olabilecek bir renk değil. Dikkatli kullanmak gerekiyor. Ben genelde makyajımda Mocha rengini kullanacağım zamanlarda, göz makyajımı sade tutmaya çalışıyorum. Ya hafif ışıltılı bir bronzer ile gölgelendirme yapıyorum, ya da sadece ten rengi bir far sürüp bol maskara sürüyorum. Ten makyajına da dikkat etmelisiniz, çok fazla kapatıcı ve kalın fondöten kaldırmıyor bu renk. Her daim bronzerı günlük makyajımda ihmal etmeyen ben, bronzerın bu rujla harika bir uyum sağladığını düşünüyorum. Kesinlikle pembe bir allık yakışmıyor bu ruja.
Siz detaylı rengi daha iyi görün diye, dudağımda çektiğim halini de aşağıya koyacağım. Kesinlikle çok asil bir renk. Ne zaman sürersem hemen hemen her zaman sorduruyor.
The Pink Ellys markasına CosmoHome’lardan ulaşabilirsiniz. Üstelik çoğu zaman indirime girdiği için daha uygun fiyata alabilirsiniz.


  




                           


2 yorum: