26 Mart 2016 Cumartesi

NOTE BRONZING POWDER





TEKRARDAN MERHABA!
Şu kara günlerin geçmesini,hak edenlerin cezasını çekmelerini istiyorum bir an önce. Yüzlerce masum insan ölüyor.Umarım bu kara bulutlar bir an önce gider üstümüzden. Fakat hayat devam ediyor bir şekilde.

Bugükü konuğumuz Note Bronzing Powder.



Bu tatlı ürünü geçtiğimiz yılbaşı indiriminde almıştım. İlk başlarda sanırım bronzer kullanmayı pek beceremediğim için bir kenara atmıştım. Fakat daha sonra birkaç vloggerın çok sevdiğini görünce heralde sorun bende diye düşünüp yeniden günlük hayatta kullanmaya başladım. Doğru uygulamayı öğrenince de tam anlamıyla BAYILDIM!

Plastik bir ambalaja sahip. O kadar büyük ki sanırım 3 senede zor biter :) Zaten ürn miktarı 20 gr. Yani evladiyelik :)  Yüz hatlarınızı keskin bir biçime sokmak için tam ideal bir ürün.Bendeki rengi serinin 20 numarası. Çok beyaz tenliler 10, benim gibi buğday tenliler 20,esmerler ise 30 numarasını almalılar. 


Bu bronzerın içerisinde E Vitamini bulunuyor. Bu da cildiniz için güzel bir özellik bence. Kadifemsi bir yapıs var. Kokusu ise muhteşem. Hiç bıkmadan her gün kullanabilirsiniz Öyle buram buram kokmuyor. Aşırı pigmentli bir ürün değil,rengini yavaş yavaş fazlalaştırabilirsiniz. İçerisinde hafif turunculuk var. Hafif ışıltı bir bronzer,kesinlikle simli değil. Rahatsız eden bir ışıltısı yok kesinlikle. Özellikle yaz aylarında yüzde mükemmel duruyor. Uygulaması,dağıtması aşırı kolay bir ürün. Kalıp gibi,The Balm Bahama Mama'nın yaptığı çamur efektini vermiyor. 

Note markasını Watsons ve Rossmanlerden bulabilirsiniz.
Fiyatı 22,90 


SAĞLIKLA KALIN... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder