26 Haziran 2016 Pazar

ESSENCE 08 NUMARA APRİCOTTA FAR/AYDINLATICI


HERKESE MERHABA MUTLU PAZARLAR!
Bugün minik bir yazı yazmak istedim. Kendisi Görkem Karman tarafından  çok konuşuldu,muadilleri gösterildi. Ben de bu kadar konuşulunca merak ettim,tüm şehri aradım taradım ve sonunda buldum! Zaten bir far düşkünüyüm bu yüzden aldığım tüm farlar bana gereksiz gelmiyor. Bakalım dedikleri kadar var mıymış? ;

Kendisini 6 TL'ye büyük bir Migros'tan almıştım.  6 TL'lik bir far için kötü değil doğrusu. Özellikle yaz için bronzlaştığımda bütün göz kapağıma ugulayıp pratik bir göz makyajı yapmak istediğimde birebir olacağını düşünüyorum. Kalıcılığı tabiki de çok çok fazla değil ama 3 saat tazelemeden idare ediyor sizi. Eyeliner ile tamamladığınızda da masum bir bakışlar elde ediyorsunuz. İsterseniz göz makyajınızı yapıp, bu farı sadece göz pınarlarınıza ve kaş altlarınıza da uygulayabilirsiniz. Bence her bayanın makyaj çekmecesinde böyle açık renk ve ışıltılı bir far olması gerekiyor.

İçerisinde fazlasıyla sim bulunduruyor. Belki fotoğraflardan çıkmamış olabilir ama oldukça simli. Sadece ve mat göz makyajı seven arkadaşlarımız için pek uygun olduğunu sanmıyorum. 

Gelelim aydınlatıcı özelliğineee..
Evet Görkem Karman'ın dediği gibi aydınlatıcı olarak mükemmel bir ürün. Işığı yansıtması,ışıl ışıl parlaması çok güzel. Ben elmacık kemiklerimin üzerine,kaş altlarıma,burun ucuma  ve biraz da çeneme uyguluyorum bol bol. Işığı çok güzel yansıtıyor. Ama dediğim gibi KALICI DEĞİL! :( Yani bir dışarı çıkıyorum,3 kere tazeleme ihtiyacı duyuyorum. Sürmeden önce baz olarak farklı bir aydınlatıcı uygulayıp(örneğin likit ya da kremsi bir aydınlatıcı) bu ürünü uygularsam,hadi biraz daha kalıcı oluyor. Ama öbür türlü saatte bir uçup gidiyor! Zaten 6 TL'lik bir fardan beklentimiz de 5 saat kalıcılık olamaz değil mi?




Benim gözlemlerim bu şekildeydi. Eğer uygun fiyatlı bir aydınlatıcı veya ışıltılı açık renk bir far arıyorsanız bir bakın derim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder