1 Ekim 2016 Cumartesi

Mac Diva Ruj


Büyük bir Rihanna hayranı olarak her zaman yukardaki resimdeki sürdüğü ruju hayranlıkla izliyordum. Ardından rujunun markasnı ve rengini araştırınca Mac'in efsanevi Diva ruj olduğunu gördüm. Ben de en yakın zamanda kendime bir tane kaptım.
Ürünün ambalajı klasik Mac rujlardaki olduğu gibi siyah şık bir ambalajı var. Mis gibi vanilya kokuyor.  Diva,çok eskiden stoklarda olmadığını,yok sattığını da birkaç blogger arkadaşımdan öğrendim.


Rengini tam da Ekim ayına girdiğimiz bugünlerde sonbahara çok yakıştırdım. Kızılımsı dumanlı bir göz makyajıyla ya da eyeliner ile çok güzel bir bütünlük sağlıyor. Kırmızı alt tonlarında koyu bordo. Yapısı mat bu yüzden de dudaklarınızı hafif kurutuyor. Kullanmadan önce muhakkak peeling yapıp nemlendirmeniz şart. Öbür türlü pürüzsüz bir dudak elde edemezsiniz.
Dudaklarımda bir şey yiyip içmeden 6-7 saat durdu. Soyulma,dudak kenarlarından çıkma gibi bir problem yaşamadım. Cilt alt tonunuza göre değişiyor. Bazı insanlarda daha koyu dururken bazılarında daha açık durduğunu gözlemledim. 



Sürülmesi mat olduğu için zor. Hata kabul etmiyor,çünkü ufacık bir hatada sizi ele veriyor. O yüzden kullanmadan önce muhakkak bir dudak kalemiyle dudaklarınızı çerçevelemelisiniz.  Esmer tende daha güzel durduğunu söylemeliyim. Özellikle de dudaklarınız kalınsa daha da güzel duruyor. Bkz: Rihanna :) Göz makyajı yapmanıza gerek bile yok. Bir maskara,bir bb krem,birde Mac-Diva. İnanın vazgeçemeyeceksiniz..




Mac mağazalarından 59 TL'ye satın alabilirsiniz. Evet,birazcık fiyatı yüksek ama inanın pişman olmayacaksınız.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder