25 Mart 2016 Cuma

NYC SUNNY BRONZER

                            

UZUUUNN BİR ARADAN SONRA HERKESE MERHABA :)
Biraz fazla boşladığımın farkındayım fakat gerek vizeler,finaller okul dönemimde pek bir fırsat bulamadım.Bundan sonra daha sıkı düzenli olacağım :)
Bugünkü konumuz NYC SUNNY BRONZER. Watsons'tan indirimsiz fiyatı 9 TL ye almıştım. Buğday tenliyim ve rengi bana çok güzel  uyuyor. Eğer beyaz ve buğday tenliyseniz sizde de çok güzel duracaktır. 


Tonu tamamen turuncu değil,tamamen koyu kahverengi de değil. İçerisinde hiçbir sim yok bu yüzden kullanırken muhakkak aydınlatıcıyla desteklemeniz gerekiyor. Eğer bronzer uygulayacaksam ben allık kullanmıyorum.Çünkü çok renk oluyor,doğal durmuyor. Yapay bir görüntü oluşturuyor bence. Ambalajı fiyatına göre gayet kaliteli. İçerisinde aynası da var. Eğer uygun fiyatlı bir bronzer arıyorsanız ve buğday ya da beyaz tenliyseniz muhakkak denemenizi öneriyorum :)


SAĞLIKLA KALIN.... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder