26 Aralık 2015 Cumartesi

Maybelline Color Tattoo


HERKESE MUTLU HAFTASONLARI!

Bugünkü inceleme  altına alacağımız ürün Maybelline Color Tattolar. Benımkinin rengi On And On Bronze rengi. Bu serideki en popüler renk. O kadar çok sevdim ki en yakın zamanda farklı renklerini de alacağım.  

Ürün çok kullanışlı bir cam kapta geliyor. Kabı gayet kullanışlı ve şirin.Tam çantaya atmalık. Ben  bu ürünü parmaklarımla uygulamayı daha çok seviyorum. Adından da anlaşıldığı gibi tam bir bronz renge sahip.Gözlerinizde daha da güzel duruyor.Hele de yazları bronzlaşınca tadından yenmez.

Pigmentasyonu gayet kuvvetli. İsmindeki "tattoo" kelimesinin hakkını veriyor.Çünkü gözünüze sürdükten yaklaşık 10 saniye sonra sabitleniyor ve gün boyu da çıkmıyor. Gözlerinizde de kalıp gibi durmuyor.Sanki "çok uğraşılmış göz makyajı" efekti veriyor. 



Üstelik eğer ki özel günlerinizde yoğunluğu biraz daha arttırmak isterseniz mükemmel bir far bazı haline geliyor.Gözlerinize biraz sürdükten sonra başka bir far da sürebilirsiniz.Özellikle gece makyajları 3-4 saat sonra silinebiliyor veya renkleri açılabiliyor.Fakat bunu sürdüğünüzde gözlerinizdeki makyaj kaç saat geçerse geçsin,sanki ilk yapılmış gibi duruyor.

Hatta bu ürünün MAC Point Pot'un muadili olma özelliği de var.Eğer MAC'i alacak bütçeniz yoksa,bu krem farlar sizin için mükemmel olacak.Ben bayılarak kullanıyorum.En yakın zamanda her rengini de almayı düşünüyorum.


FİYATI 17,99 TL

Sağlıkla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder