26 Aralık 2015 Cumartesi

Rimmel London Lasting Finish Fonöten


HERKESE MERHABA!

Dün Watsons indiriminden güzelce faydalandım. Mağazada dolaşırken bu fondöteni ne kadar merak ettiğimi hatırladım ve hemen kaptım. Eve gelince de hemen yüzümde denedim ve gerçekten hayran kaldım.

Fondöten 25 saat kalıcılık vaat ediyor.Tabikide kimse yüzünde 25 saat fondöten tutmaz.Fakat sabahtan akşama kadar yoğunsanız ve özel günlerde kullanacaksanız kalıcılık ve kapatıcılık konusunda kesinlikle tavsiye ediyorum.
Her cilt tipine uygun.İçeriğinde serum davarmış,bu da cildinizi nemlendiriyor,ışıl ışıl yapıyor.Oldukça parlak bitişli ama kesinlikle parlamıyor.



Fondöteni elinizle veya fırçayla değil de süngerle uygularsanız daha da doğal bir bitiş sağlarsınız.Benim bu zamana kadar kullandığım fondötenler arasında şimdi favorim olmaya başladı. 
İnce mimik çizgilerinizi kesinlikle belli etmiyor.Eğer parlak bitişli fondötenleri sevmiyorsanız (ki ben bayılıyorum) pudra ile üzerinden geçebilirsiniz.Hemen matlaşıyorlar. Oldukça doğal bir görünüm veriyor.



Fiyat 19,99 TL



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder