25 Aralık 2015 Cuma

Rimmel London Kate Nude Serisi


HERKESE MERHABA!

Haftasonu gelmişken ve yılbaşı indirimleri başlamışken size güzel bir ruj koleksiyonu önermek istiyorum. Fazlasıyla popüler olan "Kate Nude Serisi"

Koleksiyonda 5 adet nude ruj ve 1 adet dudak balmı bulunuyor. Dudak balmı beyaz renkte,diğer rujlar ise ten rengi. Ambalajları çok şirin bence.
Dudak balmı 01 numara. Rujlar ise 40,42,43,45 numara. Dudak balmı tamamen renksiz.Ve serideki tüm rujlar numara sıralamasına göre renkleri koyulaşıyor.


Koleksiyon herkesin kendisine göre bir nude ruj bulabileceği iddiasında.Şahsen ben nude rujları çok seviyorum ve kendime göre gerçekten de nude bir ruj buldum seride. Kalıcılıkları orta seviyede. Gün içinde rujunuzu tazeleme ihtiyacı duyuyorsunuz.

Bir şeyler yedikten  ve içtikten sonra ruj tamamen dudağınızdan siliniyor.
Özellikle eğer MAC Kinda Sexy rujunu beğeniyorsanız,bence 43 numara bu ruja çok benziyor.Hatta muadil olarak gösteriliyor. 
Rujların hiçbiri mat değil. Hepsi oldukça nemli. Ve 8 saat kalıcık vaat ediyorlar,ama dediğim gibi 1 saat zor dayanıyorlar.

Eğer koyu göz makyajı yapacaksanız,40 ve 42 numara tam sizlik.Fakat  dikkati dudaklarınıza vermek istiyorsanız bence 45 numara sizlik. Ben bu cici ambalajlı rujları çok sevdim.

Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatları da gayet uygun.
 Fiyatları 15 TL
Ama şu an Watsons'ta indirim var unutmayın .)

SEVGİYLE KALIN...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder