24 Aralık 2015 Perşembe

Flormar Bohemian Dream Puffy Blush Allıklar


Flormar'ın Bohemian Dream koleksiyonunda ürünleri çok severek kullanıyorum.Birkaç ay öncesinde çıkarmıştı ve gerçekten kaliteli ürünlerdi.

Flormar Bohemian Dream Puffy Blush Allıklar gerçekten kremsi yapıdalar.Sanki cildinize pudra uyguluyormuş gibi hissediyorsunuz,o kadar yumuşaklar ki..  Elle uygularsanız ürünün çoğu parmağınızda kalıyor,ürün israfı oluyor.En iyisi fırçayla uygulamak.


Bende mor rengi ve pembe rengi var. Pembe rengini daha çok sevdim.Kalıcılıkları çok iyi,3-4 saatte bile çıkmıyor. Ben yine 3 saatten sonra az da olsa tazeleme ihtiyacı duyuyorum. Pigmentosyanları da gayet iyi,azıcık uygulamada iyi sonuçlar çıkarıyor.


Bazen gözlerinize de far niyetine sürebilirsiniz,çok güzel duruyor. Renkleri capcanlı,her renk tonundan var.Ben keşke kolesiyon bitmeden her rengi stoklasaydım diye düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder