24 Aralık 2015 Perşembe

Rimmel London Wake Me Up Concealer


Uzun zamandır fazlasıyla övülen bir ürünü dayanamayıp bende aldım.Ve bende övüldüğü akdar varmış,gerçekten çok başarılı ve kaliteli bir ürün dedim. 

Bu ürün gerek yabancı bloggerlar gerekse de ülkemizde bloggerlar tarafından çok popüler bir hale geldi.Aslında Rimmel markasından aldığım tüm ürünleri çok sevdim.

Bu ürün pembe/bej alt tonlu.Bu da cildi daha hoş gösteriyor,bana göre.Ağırlık yapmayan ve yağlı bırakmayan bir ürün.Özellikle de benim karma cildime hiç ağırlık yapmadı. Kalıcılığı da gayet iyi. 3-4 saat kalıyor.Üzerinden pudra ile de geçerseniz kalıcılığını arttırabilirsiniz. Ürünün adından da belli olduğu gibi "Wake Me Up" yani uyanık gösteriyor. Gözaltlarınızı aydınlık gösteriyor. İçinde hiç sim yok.





Eğer gözaltınızda çok morluk ve kusur yoksa,severek kullanacağınıza eminim.Ama gözaltlarınızdan şikayet ediyorsanız,bu ürün size yeterli gelmeyecektir. Çünkü ürünün kapatıcılığı çok fazla değil. Bu serinin bir de fondoteni var. 

Ben çok sevdim,yılbaşı indiriminde stok yapacağım.

Fiyatı 24,90 TL



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder