22 Nisan 2016 Cuma

L'oreal Infallible Matte Fondöten

Cildi o kadar da kusurlu biri değilim.Sadece birkaç sivilcem var. Doğrusunu söylemek gerekirse fondöten sürmeyi pek sevmiyorum. Yüzüme ağırlık yapıyor. Sürdükten hemen sonra çıkarma isteği duyuyorum. Sanki yüzümde kat kat bir şey varmış gibi geliyor ve rahat edemiyorum. Bu söylediklerim günlük hayatta olanlar. Tabikide bir akşam yemeğe çıkacaksam ya da özel bir yere gideceksem fondöten sürüyorum. Yalnızca günlük hayatımda fondöten sevmiyorum. Kendimi kötü hissediyorsam bir BB ya da CC kremden yardım almayı seviyorum.

Bu fondöteni de özle bir gün için almıştım. Aldığımdan beri birkaç kere sürdüm. Ve diğer fondötenlerin aksine cildime ağırlık yapmadı. Bu yüzden hoşuma gitti.

Fondöten oldukça pudralı ve kesinlikle akışkan değil. Pudralı ürünler cildimize o hiç sevmediğimiz "cakey face" görüntüsü yapabiliyor. Bu yüzden sürmeden önce cildinizi güze bir şekilde nemlendirin ve baz sürün. Sonra da fondöteni cildinize ıslak bir süngerle yayın. Fırça veya eliniz pek yeterli gelmeyecektir. Çünkü yapısı pudralı olduğu için birkaç saat sonra cildinizde kuruma,pullanma yapabilir,aman dikkat. 
Şahsen bu ürünü iyiki almışım çünkü çok memnun kaldım. Özel günlerde makyaj yaparken elimde o kadar fondöten varken yine de buna gidiyor. Sürümü çok rahat.Genelde mat fondötenler kusurları belli eder. Fakat bu etmedi. Cildimdeki birkaç sivilceyi ve kızarıklığı yok etti. 

Kapatıcılığı ortanın biraz üzerinde. Kalıcılığı 24 saat vaat ediyor. Ama hangimiz bir fondöteni yüzümüzde 24 saat tutar ki? Bana daral gelir vallahi :) Kalıcılığını denemek için bir gün sabah 8 de sürdüm akşam 6 da eve geldiğimde hala çıkmamıştı. Benim karma bir cildim olduğu için pudra ile sabitleme ihtiyacı duyuyorum. Sabah 8 de sürdükten sonra pudra ile sabitledim ama öğlen 1 gibi yine T bölgem birazcık parlama yaptı. Ben de yeniden sabitledim. 

Ben alırken bir tane de anneme almıştım. Onun ten rengi benden birazcık açık. Bu yüzden de hem 11 rengini hem de 20 rengi var. Gün içerisinde rengi oksitleşme sorunu yaşamadım. 


Tam yağlı ve karma ciltilere göre bir fondöten olmuş. Kesinlikle pul pul bir görüntü yaratmıyor. Sürümü rahat ve ambalajı çok kullanışlı. Favori fondötenlerimden biri oldu. Dediğim gibi çok fondöten insanı değilim,sadece özel günlerde. 
Ben indirimden 26 TL'ye almıştım. Eğer indirim zamanlarını kaçırmazsanız çok uygun bir fiyata alabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder