22 Nisan 2016 Cuma

Avon Nutra Effects BB Krem

                                           Herkese yeniden merhaba!
Günün yazısı Avon Nutra Effects  BB Krem Medium rengi. Bu BB krem paraben ve boya içermiyor. Doğrusu parabenli ürün kullanmaktan bıktık. Her sevdiğim ürünün çoğunda paraben var. Artık daha da dikkat etmeye karar verdim. Böyle doğal içeriklere sahip ürünler kullanmak gerekiyor. Geçen gün annem bir arkadaşından  benim için Avon'dan BB krem sipariş etmiş. İlk kullandığımda sanki yüzüme hiç bir şey sürmemiş gibi hissettim. Birkaç kere denedikten sonra artık yorumlara hazırım.


Ürün klasik diğer BB kremler gibi plastik ambalajda. İçerisinde bol miktarda ürün var. Medium ve Light olarak 2 renk skalası var. Ben esmer olduğum için Medium kullanıyorum. Doğrusu tam cildimin rengi oldu. İçeriğinde bolca vitamin, mineral,pigmentler varmış. Gerçekten cildimi nemlendiriyor,pürüzsüzleştiriyor ve ışıltı kazandırıyor. Hafif bir kapatıcılık sağlıyor,hafif bir renk veriyorama çok değil.Bu ürünü sürdüğümde cildim daha sağlıklı gözüküyor. Özellikle yorgun,halsiz olduğum zamanlar bu ürünü sürüyorum. Cildinizle bütünleşiyor,ağırlık yapmıyor. 

Kalıcılığı 6-7 saat sürüyor. Yalnız ben sürdükten 2 saat sonra falan parlama yapmaya başladı. Bu yüzden de sürdükten sonra cildinize pudra sürmeyi unutmayın. Gün içerisinde de pudrayı tazeleme ihtiyacı duydum. Ben şahsen çok sevdim çok beğendim. Kış aylarındaki gibi yaz aylarında cildimizi kusursuz göstermek istediğimizde maalesef ki fondötenlerden yardım alamıyoruz. Cildimizde yaz aylarında terle birlikte akma ve ağırlık yapabiliyorlar. Bu yüzden bu bahar aylarında yavaş yavaş BB ve CC kremlere geçiş yapıyoruz. Eğer sizde bahar aylarında hafif,ışıltılı bir BB krem arıyorsanız tavsiye ederim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder