25 Nisan 2016 Pazartesi

Maybelline Rocket Volum' Express Maskara


Makyajın en önemli adımı gözlerdir. Rimeller de göz yapımızı 2 dakikada daha canlı ve güzel gösteriyorlar. Hatta bazı kadınlar,rimelsiz dışarı çıkmıyorlar. Türk ve yabancı bloggerların çok çok sevdiği övdüğü maskaraya bakalım; Adı Maybelline Rocket Volum' Express Maskara;

Öncelikle rengini çok beğendim. En sevdiğim renklerden biridir mavi. Gel de al beni diyor resmen. Eğer kısa kirpikleriniz varsa bu rimel tam size göre. İnanılmaz kıvrık kirpiklere sahip olabiliyorsunuz. Renk pigmentasyonuna bayıldım. Tek sürümle bütün rengini veriyor ve kirpikleriniz simsiyah oluyor. 
Kesinlikle kirpikleri dökmüyor,akma yapmıyor. Gün içerisinde  tazeleme ihtiyacı duymuyorsunuz.Suya dayanıklı bir ürün. Ben geçen yaz plajda hep bunu kullandım ve hiç akmadı. Gün boyunca suda olduğum zamanlar bile hiç çıkmadı. Gayet kalıcı bir ürün. 



Bu kadar övüldükten sonra birkaç eksi yanıda var tabiki;
Kirpiklerinize bir kat uyguladınız. Gayet kıvrık kirpiklere merhaba diyorsunuz fakat hacim yönünden yetersiz bir ürün. Kirpiklerimi sadece uzatmakla kaldı,hacim vermedi. 
Maskaranın yoğun bir kıvamı var.  Bu yüzden de kirpiklerinize ikini kat sürerken kirpikleriniz birbirine yapışıyor. Yapışmakla da kalmayıp,bütün göz çevreme bulaşıyor. 

Ürünün fiyatı 22 TL fakat sık sık indirime giriyor. Ben Gratis'ten indirimde 16 TL'ye almıştım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder