24 Nisan 2016 Pazar

The Balm Put A Lid On It


İyi pazarlar:)

Bir yandan pazar gününün keyfini sürerken bir yandan da pazartesi sendromu yaşıyorum :) Son zamanlarda dumanlı gözmakyajına takmış bulunmaktayım. Genelde günlük makyajımda eyeliner kullansam da hafif bronz dumanlı makyajda yapıyorum bu aralar. Fakat farkettim ki sabah makyajımı yaptığımda akşam silinmiş oluyor ve ben bu görünümden hiç hoşlanmıyorum. Ben de göz bazı aramaya başladım. Fiyatı biraz pahalı olsun,tam olsun uzunca kullanayım diye düşündüm. Ben de merak ettiğim The Balm Put A Lid On It bazını almaya karar verdim. Bu far bazını uzun zamandır yaklaşık her gün kullanıyorum ve daha bolca var. Çok bereketli bir ürün. 

  •  Tüp bir ambalajı var.  Yine bütün The Balm ürünleri gibi çok şirin ve tatlı.
  • Makyajdan 2 dakika önce gözünüze ufak bir miktar sürün ve kurumasını bekleyin.
  • Rengi elinize aldığınızda ilk başta krem rengi oluyor. Fakat gözünüze sürdüğünüzde şeffalaşıyor.
  • Farların renk vermemesinden,kısa sürede gözaltınıza dökülmesinden,dağılmasından ve silinmesinden şikayetçiyseniz kesinlikle sizin için kurtarıcı bir ürün.
  • Özellikle özel günlerde veya ağır makyajlarda çok kullanışlı.
  • Farları resmen yapışkan gibi göz kapağınıza yapıştırıyor ve çıkmasına izin vermiyor.Makyaj temizlenene kadar da öyle kalıyor.
  • Göz kapaklarında çok güzel dağılıyor,gözü kurutmuyor.
  • Farın rengini daha canlı ve kalıcı hale getiriyor.
  • Sabah sürdüğüm far, akşam eve geldiğimde dağılmadan ve silinmeden gözümde duruyor. Örneğin,sabah 8 de yaptığım makyaj gece 12 de hala gözümdeydi. 
  •  Tür bir ambalajı olduğu için kullanması hem pratik hem de hijyenik.
  • Kullandığım diğer göz bazlarıyla karşılaştıracak olursam, The Balm'ın bazı kesinlikle hepsini geçiyor. İyiki almışım diyorum. Muhtemelen bittikçe alacağım.


Dikkat etmeniz gereken tek şey,bazı çok fazla almamanız. Mercimek büyüklüğü bile fazla geliyor. Tek eksi noktası içeriği. Maalesef ki silikon var :( 
Kesinlike çok beğendiğim bir ürün oldu,bittikçe yenileyeceğim. Gratis çoğu zaman The Balm ürünlerini indirime sokuyor,daha uygun bir fiyata alabilirsiniz. Ben indirim zamanında 30 TL'ye almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder