24 Nisan 2016 Pazar

Essence 06 Numara Barely There Ruj


                                                             MERHABALAR!

       Kylie Jenner'ın kusursuz dudaklarını sizde benim gibi çok beğenmiyor musunuz? Sürdüğü kahvemsi bordomsu nude ruj tonlarını her yerde aramama rağmen çok zor bulunuyor. Kendisi de kendi rujlarını çıkardı. Ama hem çok pahalı  hem de Türkiye'de yok. İş böyle olunca da her markada onun kullandığı renkleri arar olduk.
       Geçenlerde makyaj çekmecemi düzelerken uzuuun zaman önce aldığım ama bir köşeye attığım ruju gördüm. Ertesi gün bunu sürerim diye düşündüm. Ve sürdüğümde gerçekten rengi çok hoşuma gitti ve o beğendiğimiz Kylie'nin rengi olduğunu farkettim.


Her Gratis mağazasına gittiğimde genelde ilk baktığım marka Essence oluyor. Değişik ürünler çıkarıyor. Ambalajları da bana göre çok tatlı. E birde uygun fiyatlı olunca... Kalbim "At bütün rujları sepete Yağmur" diyor,aklımda "Cebini düşün." diyor. :) Şaka bir yana uygun fiyatlı en güzel ruj çeşitlerinden biri bence Essence rujlar.

Rujun pigmentasyonu biraz az. Yoğun sürerek koyu,az sürerek daha dönük bir renk elde edebiliyorsunuz. Pek kalıcı olduğunu da söyleyemem. Dayansa dayansa en fazla 2 saat dayanır. Dudakları biraz kurutuyor. Ben sürmeden önce peeling yapıp lipbalm sürüyorum.Sürümü oldukça kolay. Yağ gibi kayıyor,zorlamıyor. Yumuşacık bir yapısı var. Saten bitişli,mat değil. 

Bana göre uygun fiyatlı en iyi rujların başında geliyor. Denemek isterseniz Gratis'lerde bulabilirsiniz. Fiyatı 7,95 Tl

Bakımlı kalın :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder