22 Nisan 2016 Cuma

Gosh Velvet Matte Mandarina Ruj

Geçtiğimiz günlerde kendime şeftali renk bir ruj arıyordum. Gratis'teki Gosh standına bakarken bu ruju gördüm ve rengini çok tatlı buldum. Stokta 2 tane vardı ve hemen kapıp aldım.

Kremsi ve yumuşacık kolay bir sürümü var. İçeriğinde E vitamini ile dudakları nemlendirmeyi vaat ediyor. Renk,tam benim aradığım bir renk,şeftali tonlarda. Aslında mandalina rengi de denebilir. Bu renk tek başına silik bir dudak etkisi yaratıyor bu yüzden de hafif ışıltı bronz renk veya koyu bir göz makyajıyla harika duracağını düşünüyorum.Rujun içerisinde hiçbir ışıltı yok tamamen mat bir renkte değil. Kremsi bir yapısı var.

Sadece tek eksisi dudaktaki bütün çatlakları,pürüzleri belli ediyor. Bu yüzden ben sürmeden birkaç dakika öncesinde ekstra nemlendirici bir lipbalm uyguluyorum.Kalıcılığı orta derecede. Gün içersinde tazelemek gerekiyor. Özellikle bir şey yiyip içerken direkt gidiyor. 


Yaklaşık 18 TL gibi bir fiyatı var. Ama indirimle 9 Tl gibi komik bir fiyata düşüyor. Ben anneler günü indiriminde birkaç rengini daha alacağım. Bu arada bilmeyenler için,Gosh markası Gratislerde satılıyor ve olduça kaliteli  ürünler var. 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgilerimle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder