23 Nisan 2016 Cumartesi

The Body Shop Born Lippy Strawberry Lip Balm


Geçen gün The Body Shop'a birkaç ihtiyacım için gittim. Özellikle vücut nemlendiricilerini çok severek kullanıyorum. İhtiyaç listemi aldıktan sonra kasanın orada beklerken bu şirin mi şirin lipbalm gözüme çarptı. Testerını denedim ve gerçekten çok beğendim. Çok güzel çilek kokuyor,dudakları nemlendiriyor ve doğal bir görünüm veriyor.  Ufacık olması da tam çantaya atıp çıkmalık. Özellikle bahar aylarında güneşin çıkmasıyla dudaklar iyice çatlıyor. Dudakları çok çatlayan biri olarakta lipbalmları çantamdan hiç çıkarmıyorum. Ayrıca çeşitleri de çok var.

İçeriğine gelirsek;
İçeriği güzel değil,etkisi de bir anlık. Yani,sürdüğünüz an çok güzel ama yarım saat sonra dudaklarınızdan tamamen gidiyor. Yeniden sürme ihtiyacı duyuyorsunuz. Dudaklarınıza doğal bir pembelik veriyor. Parlak görünmesini sağlıyor.  Bir anlık dudaklarınızı nemlendiriyor. Ama kesinlikle kalıcı değil. Keşke daha kalıcı olsa..


Plastik bir ambalajı var. Parmaklarınızla ürünü almak istediğinizde tırnaklarınızın içerisine giriyor ve hoş bir görüntü olmuyor. Bu yüzden ben temiz bir kulak çubuğuyla dudaklarıma uyguluyorum. Ben her akşam yatmadan önce dudaklarıma lipbalm sürerim. Ama bu ürünü sürmüyorum,çünkü etkis bir anlık olduğu için gece boyunca nemlendirmiyor.  Bir daha tövbeliyim ki,ucuz diye bir lipbalm almayacağım. Bu ürünü almaktansa Nivea  Cherry almak daha matıklı :)




2 yorum:

  1. bende uzun zamandır bu ürünü istiyordum,yazın çok güzel olmuş şekerim

    YanıtlaSil