23 Nisan 2016 Cumartesi

YVES ROCHER NUTRI REPAIR MASK



Herkese iyi haftasonları :) Yeni yazımla karşınızdayım.Bugünkü konumuz Yves Rocher Nutri-Repair Mask.
 Saçlarımı son zamanlarda çok düzleştirmeye başladım. Farkettim ki iyice kurudular,çatallaştılar. Saçlarımın parlaklığı iyice gitti. Ben de bunun için güzel uygun fiyatlı bir saç maskesi aramaya başladım. İnternette gördüğüm bir yazı üzerine de bu maskeyi almaya karar verdim.


Maske içerisinde organik jojoba yağı ve karite yağı içeriyor. İçerisinde paraben ve silikon içermiyor. Bu sebeple de beni kendine iyice sevdirdi.Ayrıca kokusu da çok güzel. 
Saçlarıma haftada 2-3 kez 3'er dakikalık masajla yediriyorum. 15-20 dakika bekletiyorum sonrada güzelce duruluyorum. Evet,duşta bekleme süresi çok fazla ama inanın ki sonuç mükemmel olunca bu kadar zahmete değiyor. 

Saçınızı durularken bile farkı hissedebilirsiniz. Saçlarım yumuşacık oluyor ve mis gibi kokuyor. 1 aydan beri düzenli kullanıyorum ve kuaförüm bana "Saçlarının uçlarından biraz aldırdın mı?" diye sordu :)  Gerçekten çok etkili bir ürün benim kuru sert saçlarımı yumuşacık ve ışıl ışıl yaptı.

Maskenin fyatı 22,90 TL. Bence uygun fiyatlı ve etkili bir ürün. Ürünü,Yves Rocher'ın online sitesinden veya mağazalarından alabilirsiniz.

Sağlıklı günler 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder