23 Nisan 2016 Cumartesi

Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner

                                                Güzel bir haftasonundan merhaba,

Gerek Türk gerekte yabancı bloggr ve vloggerlardan methedilen Maybelline Gel Eyeliner'ı sonunda bende aldım.,denedim,yorumladım. Ben siyah rengini amayı tercih ettim.

Günlük makyajda her gün eyeliner çeken biriyim. Gerçekten kendime yakıştırıyorum ve çok seviyorum. Fakat eyeliner çekerken birazcık zorlanıyorum. Bunu da alırken acaba zorlanır mıyım diye düşündüm. Ama eve gelip denediğimde eskisi gibi zorlanmadım. Gayet düzgün ve güzel çektim.(En azından bana göre:) )  Sadece kuyruk kısmında zorluk çektim.

 Gel eyeliner yumuşacık bir yapıya sahip. Yaklaşık 2 haftadır her gün kullanıyorum. Simsiyah bir rengi var. Ama ben yinede daha da siyah dursun diye 2 kat sürüyorum. Sabahtan akşama kadar dışarda olduğum zamanlarda bile en ufak bir silinme olmuyor. Siyahlığına,kalıcılığına,yapısına bayıldım. Gözaltlarıma da bazen kalem yerine sürüyorum. Akma yapmıyor. 



Kutunun içerisinden bir tane fırça çıkıyor. Fırçası kesik uçlu,pek yumuşak değil. Bana biraz kalın geldi. Ben bu fırçayla uygulama yapmıyorum,kendi eyeliner fırçamı kullanıyorum.Bu renkten başka 3 tane renk daha var. 

Bu sıcak bahar günlerinde akmayan bulaşmayan kalıcı simsiyah güzel bir eyeliner arıyorsanız size tavsiye edebilirim. Herkes bir denemeli diye düşünüyorum.Özellikle göz kapakları yağlı olanlara tavsiyemdir. Tek eksi yanı ürün çok çabuk kuruyor bu yüzden de hızlı hareket etmenizde fayda var. Bu zamana kadar bir çok eyeliner kullandım ama içlerinden en çok bunu beğendim. 

Fiyatı 24,90 TL. Ama indirimlerde daha da uygun oluyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder