23 Nisan 2016 Cumartesi

Wet'n Wild Ruj Rose Bud Rengi





Merhabalar! 
Bugünkü konuğum en en favori rujlarımdan biri olan Wet'n Wild markasının Rose Bud rengi. Rengini o kadar çok beğendim ki bir daha bulamam belki diye gittim 1 tane daha yedek aldım :) Wet'n Wild markasının en popüler ürünleri tartışmasız Mega Last rujları. Ben de her Gratis'e girdiğimde bu rujlardan beğendiğim bir rengini alıyorum. 
Rujlarla ilgili görüşlerime gelirsek eğer, ambalajları gerçekten çok kalitesiz. Ne kadar dikkat ederseniz edin, muhakkak rujun kapağına ürün bulaşıyor ve pis bir görüntü oluşuyor. Bu olay zaten bir çok blogger tarafından yazıldı.  Gelelim yapılarına.. Mat bir yapıları var. Fakat eğer dudaklarınız kuruysa dudaklarınızdaki bütün çatlakları belli ediyorlar. Bu yüzden bu rujları sürmeden önce bir lipbalm ile nemlendirmek gerekiyor. Pigmentasyonları gayet başarılı. Tek sürümde güze bir şekilde rengini belli ediyorlar.
Birkaç kişi tarafından bu renk nude tonu olarak yorumlanmış ama bende nude ruj ile alakası yok. Gül kurusuna çalan bir rengi var. Hem bu renk dudaklardaki kusuru daha az belli ediyor.



Bu rujun yapısı bana tebeşiri anımsatıyor,çünkü o derece mat. Kalıcılığı fena değil,en fazla 2 saat. Sonra yeniden tazelemek gerekiyor. Sürümü çok zor değil ama yağ gibi de kaymıyor.

Sonuç olarak rengini ve yapısını sevdim. Fiyatına göre bence gayet kaliteli bir ürün. Yeniden alır mıyım? Evet,alırım. Çünkü rengine aşık oldum,çok tatlı. Eksileri ve artıları bir arada olan bir ürün. 

Bakımlı,sağlıklı kalın ;)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder