1 Ekim 2016 Cumartesi

MAYBELLINE LASH SENSATIONAL MASARA


Her ne kadar göz makyajınızı  güzel yaparsanız yapın,göz makyajını asıl gösteren şey kirpiklerinizdir. İyi ve kaliteli bir maskara,o gün makyaj yapmasanız bile sizin kurtarıcınız olabiliyor. O yüzden de ben maskara konusunda çok hassasım. 

Maybelline'in son zamanlarda ülkemize getirdiği Lash Sensational maskarasından bahsetmek istiyorum.Türkiye'ye gelmeden önce yabancı blogger ve vloggerlar tarafından çok övülmüştü. Ben de herkes gibi çok merak edip,satın aldım.


Yaklaşık bir haftadır blogumda yorumlamak için kullandım. Öncelikle hacim verme özelliğini çok sevdim. Fırça yapısı sayesinde az ve düşük kirpiklilere bile hacim verip,kaldırabiliyor. Gün boyunca akma,bulaşma gibi bir problemle karşılaşmadım.Maskarayı almadan önce bir çok blogda maskaranın kolay çıkmadığını okumuştum. Aynı sorun bende de oldu,çift fazlı makyaj temizleyiciyle bile zor çıkarıyorum. Hatta pamukta her temizlediğimde birkaç kirpiğimde dökülmüş oluyor.. :(

Fırçası ise plastik ve hafif kıvrımlı yapıda. Kirpiklere gayet güzel bir şekilde hacim verip,uzatıyor. Maskaranın yapısı diğerlerine göre ıslak yapıda fakat bazı maskaralarda  ilk 1-2 haftadan sonra o problem kalkıyor. Umarım aynı şey bu maskarada da olur. 


Abartıldığı kadar fazla başarılı bir maskara olduğunu düşünmüyorum. Benim için Loreal False Lash Superstar ya da Maybelline The Falsies Black maskara kadar başarılı değil. Bir daha alır mıyım? Pek sanmıyoorum. En azından merakımı gidermiş oldum :)


Ürünün fiyatı 20 TL fakat indirim zamanlarında 15,90 ya da 10 TL'ye kadar inebiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder